knak knak knak...

Rubriken får symbolisera hur de låter när Casper växer. Idag var vi på bvc för att få 3-månaders sprutorna och mäta och väga. Sprutorna gjorde ont men de gick fort över också. Jag trodde jag skulle tycka det var jobbigare men de va lungt. Jag visste ju varför han skrek och att de skulle gå över så jag var lugn och vi fixade de bra. 
 
Vågen visade 7385 gram och han är nu 67 cm lång. Stor kille. Och stora killar ligger inte ner i vagnen, stora killar vill sitta upp annars skriker dom högt. 
 
 

Kommentarer
Zarah-Lou säger:

King! Kingen i vagnen lixom! Kingen över Visbys gator! ;)
EN DAG KVAR!!!

2013-07-05 | 00:39:07
Bloggadress: http://finest.se/zarahlou

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback