Hej hej, hemskt mycket hej!

Vi har nu överleft snart två veckor utan internet och kass mottagning men idag fick vi kontakt med omvärlden igen. Sjukt begränsad man blir när man inte har internet i telefonen när man är van med det. Vi har ju fixat det och vi är ju för tusan uppväxta utan mobiler och nätet men fan va smidigt det är att ha. Jag har saknat goggle mest och såklart spybook (facebook) =) den här bloggen har jag inte tänkt så mycket på men vi har ju haft lite annat i huvudet. Vi lever ännu i ett flyttkaos bland kartonger, slipdamm och skräp typ. Men någongång blir de nog lite mer ordning. Vi har mest varit utomhus och njutit i solen och av att ha en trädgård. Klippt gräs och ränsat en och annan rabbat har vi oxå gjort, trädgården måste ju underhållas för att man ska kunna njuta av den. Jag har tex lärt mig att när en ros blommat klart ska man klippa av den knoppen för att det ska komma fler. 
 

Kommentarer
Jonas säger:

Trevligt! Då kan ni snart bjuda in oss på fika :)

2013-07-19 | 14:38:03
Bloggadress: http://Vidar.wintland.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback