Mätt och sprickfärdig

Sitter och jäser i soffan efter en smarrig middag tillagad av Mika. Jag fick i uppgift att komma på vad jag ville ha till kvällsmat medan han var på gymmet och då föll beställningen på hemmagjorda burgare med sweetchili och tacokrydda i färsen. Och så pommes och tzatziki till det. Mums! Fick ett stort sug efter kall cola med citron också, det är så jäkla gott!!! Nu är jag iaf propomätt men jag blir ändå sugen på det dom lagar i sveriges mästerkock. Maaaat!

Annars då? Jo, solen har lyst i dag och snön töar sakta bort. Jag har suttit i soffan och skrivit på tentan som jag lär fortsätta med i morgon. Mika kom hem vid lunch och började bygga på skötbordsdelen som vi ska ha på tvättmaskinen och hittils ser det väldigt bra ut. Konstaterade att vi behövde en till hylla i badrummet också så det projektet är även påbörjat.

Sist men inte minst en bild på det superfina armbandssetet som jag beställde från HM i går. Fri frakt och 2x10% rabatt. Först vart jag sur för att vårat HM inte hade det i sortimentet men det vart ju billigare att beställa det på nätet.


Kommentarer
Zarah-Lou säger:

Du är utmanad i min blogg ;)

2013-03-02 | 16:11:07
Bloggadress: http://blogg.zarah-lou.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback