Back in bloggbuissnes!

Heeeeeeeeeeeeeeej, hur ä läääget? Bra? skönt, va härligt.
- Med mej, jo tack det rullar på, det har hänt en del sen sist men nu tuffar det mesta på igen och så är det ju jul också. Caspers första jul dessutom. Myyysigt, vi ska tugga på julgranen och äta julklappspapper tillsammans.  
 
Ja, nu blir det liv i luckan här hos mig igen och jag hoppas ni kommer tillbaka och hänger med igen. Hittar någon ny hit så ska ni vara hjärtligt välkomna ni med. Tänkte att vi kör en liten update på vem jag är och vad jag gör imorgon. Filar ännu på den för att ni ska få den bästa infon och inte brevvänsannonsen från Frida eller minhästtidningen i stil med, Hej jag är en glad tjej på snart 26 jordsnurr som gillar alla djur med päls och att inreda och gosa med min bebis. Om du tycker jag låter intressant gallopera till närmaste dator och följ min blogg. Naaaa, ska pressa fram nått bättre än det.
 
 
Nu börjar snart paradise hotel! Ja, jag kollar på det. Döm mig för det bara men jag tycker det är så underhållande och faschinerande vad som händer med ett gäng partysugna och ystra (stod som synonym till kåt) killar och tjejer när man stänger in dem i ett paradis och förser dem med alkohol och tussar ihop dem två och två...Simpel as shit. Däremot bigbrother gillar jag inte och MTV's jersey shore som jag inte fattar vad det går ut på avskyr jag. Sunkiga britter som slåss och inte diskar är inte bra tv. 

Kommentarer
Zarah-Lou säger:

YAAAAAY!!!

2013-12-18 | 21:49:32
Bloggadress: http://blogg.zarah-lou.se/
Susanne säger:

Som vi har väntat!!! :)

2013-12-18 | 22:15:18
Sara säger:

Välkommen tillbaka till bloggvärlden!!

2013-12-19 | 11:52:57
Bloggadress: http://Mammasara.wintland.se
Amanda säger:

ÅH vad kul!! Vart inne och kikat lite då och då! Uppdatera oss om huset! bilder!! :)
Och vilken fin design!! Såå avundsjuk! Kram

2013-12-19 | 18:02:18
Bloggadress: http://amandiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback