Rossafari

 
 
I dag har jag spenderat nästan hela dagen i en och samma rabatt och rensat ogräs. I rabatten bor en massa rosbuskar som jag ska fota och sen fråga plantskolan hur jag ska klippa och ta hand om för just nu är det kaos. Det bodde även massa ogräs med massa rötter över allt och en groda i rabatten. Ogräset är efter ett långt och farligt arbete utrotat (mina armar är sönderrivna då jag fick krypa in mellan buskarna) och grodan fick order om att flytta vänligt men bestämmt. 
 
Idag har överlag varit en väldigt produktiv dag, Mika har klippt hela tomten (jultomten eller?), mikas mamma, svärmor eller farmor vad man nu ska kalla henne har gått långpromenad med Casper och sen har hon fortsatt projekt uterummet som snart är klart. Och är det någon som undrar varför alla vita lakan på Jysk är slut så är det för att dom behövs till det projektet. Hittils har det gått åt 16 men vi behöver 5 till =) men sen blir det bra också! 
 
Casper har tittat på nyfiket på allt som händer och varit glad och gosig. 
 
Här kollar han in symaskinen
 
 

Kommentarer
Jonas säger:

Blir det några rosor över, tar vi gärna emot dom ;)

2013-08-25 | 13:50:31
Bloggadress: http://vidar.wintland.se
Susanne säger:

Jag kallar henne Eva.

2013-08-25 | 15:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback