Julfix

Nu är skinkan griljerad och den ser jätte bra ut iaf, hoppas bara den smakar bra också. Ska kontrolera sen med en skinkmacka med gotländsk hounungssenap, mums! Julkorten är skrivna också men vi glömde köpa frimärken så det måste jag fixa i morgon. Hoppas bara någon skickar julkort till oss med, men jag vet några traditionsbundna som alltid gör det så det känns säkert =) Sen har jag hunnit med att göra lite Rockyroad oxå, det blev en mer vågad variant i år med polkajuleskum i istället för marsmallows och så dissade jag mandlarna på Mikas begär. Den står ännu i kylen men den är nog snart klar att provas^^ mums mums.

I morgon planerar jag att bli klar med utvecklingspsykologi-tentan sen är det Lusse-fika hos Emelie som gäller, kommer bli väldans trevligt tror jag. Hon skulle baka lussebullar sa hon =)

Kommentarer
natta säger:

sv: HAHA ja precis! han låter väldigt rolig och speciell iallafall :D kram

2011-12-14 | 01:42:17
Bloggadress: http://naatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback