En barnfamilj på landet!

Vet ni vad? Jag är så lyckligt lottad. Nu har jag inte bara världens finaste sambo och son utan också världens finaste hus! Eller det kanske inte är så tjusigt just nu men det kommer bli. Och min fina familj kommer ju bo där, bara det gör de till de bästa stället. 
 
Vi har alltså köpt hus nu. Och fort har de gått så jag tror inte jag har hunnit fatta det riktigt ännu. Men de va nog meningen att vi skulle ha det eftersom allt gick vår väg. Jag får flytta hem till socknen (byn för er som inte förstår gotländska) som jag har växt upp i och Casper kommer också få växa upp där. Bland fruktträd och björkar, grönt gräs, rosor och tonvis med hallonbuskar och rabarber. Helt underbart!!! 
 
Vårat hem <3

Kommentarer
Sara säger:

Men åh ni fick det!!! Grattis :-) Ser ju jättefint ut! När flyttar ni in??

2013-06-25 | 07:02:13
Bloggadress: http://mammasara.wintland.se
Hanna säger:

Vad roligt! Alltid roligt med unga familjer i närområdet. Lycka till med huset. Bra att ha Mommo och moffa nära.

2013-06-25 | 09:04:23
Susanne säger:

Ni har t o m ett solur! Ser framemot att ha er i närheten.

2013-06-27 | 10:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback