Jag ska måla hela världen

...eller åtminstone köket. Jag har slipat och slipat och slipat lite till och sen har jag målat och målat och målat och än ska jag måla lite till. Sen är det klart och då blir det vitt och fint. No more banana-split färger. Det är förresten grymt tråkigt att måla. Jag är mycket tacksam för att Julia och hennes kille har tagit sig ann luckorna så jag bara behöver ta stommarna och väggarna. Annars hade jag ruttnat totalt på att måla. 
 
Katt-inspektion och en glimt av tapeten som jag börjat utplåna idag.

Kommentarer
Zarah-Lou säger:

Men så jääääävla fint det kommer att bli alltså! Junibacken in my <3!

2013-07-28 | 19:14:53
Bloggadress: http://blogg.zarah-lou.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback