Vecka 30 (29+0)

Japp då var den milstolpen nådd. Vecka 30, 76 dagar kvar till BF och enligt min barnmorska (som är underbar) så är min kropp riktigt bra på det här. Alla värden är finfina, magen ligger precis på kurvan och jag lägger inte på mig nått fett. Toppen! Tack kroppen och generna. Då kan jag leva med halsbränna, stödstrumpor och sammandragningar. Det finns säkert en mening med det också eftersom min kropp verkar veta vad den håller på med. Jag tolkar sammandragningarna jag får av att dammsuga som att jag ska ge fan i det. Och det kan jag leva med det också faktiskt =)

Ja, vi har satt ihop spjälsängen i dag också. Eller vi och vi...de va mika som gjorde det och på helt eget initiativ också. Jag har inte hunnit nämna det ännu. Men nu står den där iaf. Bäddat har jag inte gjort för vi har ju den där katten som tycker att allt nytt är skitspännande och den här grejen va ju dessutom skön att ligga i också.


Kommentarer
Sara säger:

Åh det närmar sig!!! Så tråkigt att vi inte kunde ses, dumma sjukdomar. Men till sommaren vill vi träffa alla tre i familjen ;-)

2013-01-07 | 21:44:35
Bloggadress: http://mammasara.wintland.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback