Måndag

Jaha, då va det måndag och tillbaka till skolan som gäller. Inte det minsta sugen faktiskt. Jag vill fortsätta ha lugna dagar med lååång sovmorgon. I dag börjar vi iof inte fören klockan 13 så jag har ju fått sovmorgon ändå. MEN, det är ju ännu fyra dagar kvar på veckan som jag ska släpa mig upp ur sängen så hutlöst tidigt som klockan 07.50! Hu!!

Nä, nu ska jag göra mig vacker (var kommer den repliken från då^^) och ta mig mot en gympasal i innerstan och ta del av några redovisningar. I morgon ska min grupp redovisa och då ska jag släpa med mig min pilatesboll genom halva innerstan. Det ser vi framemot =)

Här kommer en till bild på magen. Tagen i gårkväll enligt tradition eftersom vi byter vecka på söndagar.


Kommentarer
emma ❥ olivias mamma säger:

Spännande med en liten ... :-)

2013-01-08 | 16:14:37
Bloggadress: http://emmaloves.webblogg.se
Mathilda säger:

Å va mysigt att vara gravid, vilken fin mage !

2013-01-08 | 19:22:18
Bloggadress: http://misstj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback