Just nu

Har jag plats 71 i kön till försäkringskassans kundcenter. Beräknad väntetid var 31 minuter i början och nu har det gått 20 minuter så nu är det ju snart min tur. Jag tycker att allt med föräldrapenning och sgi och hela faderullan är skitsvårt så jag hoppas dom säger något vettigt. Eller först och främst vill jag har rätt blankett att fylla i så jag kan få reda på hur mycket pengar jag får. Och så vill jag bli klok på hur vida det går att få både föräldrapenning och studiebidrag om man pluggar på halvdistans så att jag kan vårda mitt barn samtidigt. Och om man nu får det kommer jag att orka det? och när ska jag gå ner på halvdistans innan BF? För lite ledig vill jag ju vara innan det smäller så att säga. Det är så många beslut och allt handlar typ om pengar. Jäkla pengar!
 
Oj, nu hoppade installationen till bankID igång igen och jag är nera på plats 34 i kön så jag ska fokusera på det igen.

Kommentarer
Jonas säger:

det där med FK och CSN är ett riktigt pussel, hoppas du får nå bra svar

2013-01-28 | 20:51:19
Bloggadress: http://vidar.wintland.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback