Gott nytt år!

Firade in de nya året hemma hos ett par vänner tillsammans med några andra vänner. Precis som förra året. Lika trevligt och roligt som vanligt. God mat, fina raketer och allmänt babbel. Dock blir tre-rätters lite för mycket mat nu för tiden när det är någon annan som tar plats i magen också. Trodde jag skulle spricka och samtidigt försökte bebisen ta sig ut genom naveln. Åtminstone känns det som de.

I dag spenderar jag dagen i soffan tillsammans med nässpray, strepsils, te och juice fullproppad med c-vitamin och jobbar på att bli frisk. Förkylningen smög sig på under dagen i går och idag har den gått all in. Somnade med en halstablett i munnen tidigt i morse och 40 minuter senare vaknar jag av att jag tuggar sönder den och de börjar smaka eukalyptus i hela munnen samtidigt som jag drömde att jag åt en skorpa. Märklig smak på den skorpan...

Så här glammig är jag i dag (har faktiskt tvättat bort sminket under ögonen)^^

Lite glammigare i går med mitt bubbel som faktiskt var riktigt gott! Fick de i julklapp av Mika.


Kommentarer
Zarah-Lou säger:

Du är så fiiiiin! <3
Gott nytt år på er! :)

2013-01-01 | 22:06:35
Bloggadress: http://blogg.zarah-lou.se/
Sara säger:

Gott nytt år :-) Kan rekommendera det alkoholfria jordgubbsvinet från systemet. Sjukt gott!!

2013-01-02 | 22:33:27
Bloggadress: http://mammasara.wintland.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback