Babyshower

I går var det några fina tjejer i klassen som ordnat en liten bebyshower-fika för mig och magen. Det var jättetrevligt tyckte jag och hoppas att dom som var här också tyckte det. Massa fika blev det iaf och massor över så jag behöver ju inte svälta i dag när jag sitter hemma och pluggar. Kan nog lyckas med en och annan sockerchock =)
 
Pressenter fick vi också, massa fint och gulligt. Böcker, gosedjur och kläder t ex. Vrååånica (Veronica) lyckades pricka rätt med en vagnsmobil med barbapapa som matchar snutten vi köpte i Ullared. Mika är lite såld på barbapapa också så han vart mycket nöjd när han kom hem och fick se sakerna. I molnet är det en spegel, månen prasslar, solen har en bjällra i sig och stjärnan piper när man trycker på den. Så den är inte bara fin att se på utan tänkt att man ska leka och pilla med också. I like!
 

 

Kommentarer
Amanda säger:

Åh vad mysigt. Jag har gått och småhoppats att någon ska dra till med en liten babyshower åtminstonde men icke sa nicke. Alla bor på olika ort av mina kompisar, men jag tänkte att när vi har sammanstrålat pga annat så kanske de gör något litet dagen efter. Men nej. Kanske blir efter sedan, kan man ju hoppas..

2013-02-20 | 18:31:43
Bloggadress: http://amandiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback