Snorunge och abstinens

Min telefon är på lagning, i upp till tre veckor. Jag fick låna en telefon av tele2. Den är nog antikvärde på så jag fick abstinens efter en dag utan smartphone. Men elin är snäll och lånar ut sin förra iphone till mig så jag överlever.

Förutom smartphoneabstinens så har jag dom senaste två nätterna sovit som ett spann skit för Casper är täppt i näsan. Det innebär att han vaknar nästan en gång i timmen för att han inte kan suga på tummen och andas. Då är han jätteledsen och för att toppa det så blir han helt förtvivlad när hans hemska morsa häller saltlösning i näsan på han. Saltlösning funkar inge bra, idag har vi köpt nezeril istället och en annan snorsug. Hoppas på att både han och jag får sova längre stunder än en timme åt gången och att han slipper bli lika ledsen. Det gör ont! Jag måste lära mig bota förkylningar för så här kan vi inte ha det längre.

Men dagarna är inte lika jobbiga iaf, idag har han hittat fötterna och lekt med dom.


Kommentarer
Eleonor säger:

Åh Casper är så lik Mika! Hihi
kram

2013-08-16 | 10:29:20
Bloggadress: http://karateungen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback