ont i magen

Här sitter jag i sängen med en deckad bebis i famnen. han har vart igång sen sju ungefär och skrikit varvat med försök att äta men de är inte lätt när magen gör ont. och inte blir de bättre av att skrika heller för då sväljer han bara massa luft som gör magen ännu spändare. men nu tog krafterna slut och efter några ordentliga skrik slocknade han. usch o fy för magknip! jag hoppas bara att de inte är något jag har ätit som orsakar det. nu ska jag krama och klappa och gosa lite mer med honom innan jag ska testa att lägga ner honom i sitt babynest. vill inte riskera att han vaknar nu när han äntligen sover.


hoppas han kommer sova lika gott som på bilden. min fining <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback