Status vecka 15

Gravidvecka: 15 (14+1).
Nuvarande vikt: minus 4 kilo.
Växtvärk: Njae, men det spänner när jag suttit ner länge och på kvällen.
Cravings: Isglass i alla dess former och smaker.
Avsmak för: Typ alla mat, vad ska man med mat till? Finns ju isglass, juice och oboy.
Hormonerna: Jag åker inte bergochdalbana mellan känslorna jag har bara lite lättare för att gråta.
Kondition: Vad är det? Känner mig som astma-killen i malcom ett geni i familjen.
Trötthet: Mhm...
Kissnödighet: Jo då, 4 gånger varje natt...snark.
Mage: Jag tycker det....
Bästa just nu: Att det börjar synas =)
Jobbigast just nu: Ingen aptit.
Längtar till: Ultraljudet ofc...
 
Nu ska bebis vara ungefär lika stor som ett äpple...

Kommentarer
Zarah-Lou säger:

Myyyyyys! Och jag fattar inte att ingen i skolan har frågat, det syns ju jättemycket nu ju! Och bilden nedan på magen ser man ju VERKLIGEN! Folk är knasiga helt enkelt ;)

2012-09-22 | 21:44:43
Bloggadress: http://blogg.zarah-lou.se/
Johanna G säger:

<3<3<3

2012-09-24 | 22:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback