Pepsi is back!

I dag är det fan tufft att vara jag! Feber, ont i huvudet och alvedon hjälper inte och något annat får man ju inte ta. Planerade att fortsätta på min tenta i dag men ögonen kisar ofrivilligt och det blir massa mer svammel än vanligt så nu har jag gett upp! Dessutom är Mika på fastlandet och jobbar och kommer inte hem förens på söndag natt. Eller han kommer hem några timmar natten mellan torsdag och fredag innan han åker på fredag morgon igen. Men ändå, jag är inte gjord för att va ensam. Buhu!!

MEN däremot så smakar pepsi normalt igen!! Tjohoo! Orkade inte tänka på mat så när jag ändå var en sväng på apoteket och köpte mer nässpray och hämtade en finfin bebisgåva (kommer i ett eget inlägg) så tog jag svängen förbi sibylla också. Kebab-tallrik och pepsi. Ingen kanel-pepsi den här gången, happy happy!!


Kommentarer
Johanna G säger:

Åhh vad gott det ser ut!:) Härligt att pepsin smakar normalt igen :)) Krya på dig!

2012-10-03 | 18:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback