Kronans babygåva

Hämtade ut en låda gratisgrejer från kronans droghandel (mitt nya favorit-apotek) i går and I like it! Först och främst så är ju gratis alltid gott och ju mer användbara grejerna är desto mer pluspoäng =)

I kronans låda fanns en förpackning med deras egna parfym och parabenfria våtservetter, två prover från sabamed baby, tror de va en blöjkräm och en olja. En liten badleksak och en duschkräm/olja från decubal plus en mamatidning och några rabatter hos kronan. Duschkrämen från decubal är parfymfri men man får med en liten påse med doftvätska i som man kan hälla i om man inte vill ha den parfymfri. Supersmart! Den luktar jättegott kan jag intyga, har redan en kroppsolja med samma doft från decubal och den är super! Så jag är helt klart nöjd, kan man va nått annat när man får saker gratis liksom?


Kommentarer
Zarah-Lou säger:

Decubal in maaa haaart! Deras dofter är så ljuuuuvliga! Och kul att Kronans babybox fick bra betyg! Jag hade varit jättenöjd med den boxen my self! :)

2012-10-07 | 12:24:50
Bloggadress: http://blogg.zarah-lou.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback