Hoppsan

I går bara råkade jag köpa den ursöta bebis-onepicen från newbie. Vi har annars sagt att vi inte ska köpa något förens efter ultraljudet men i går råkade jag ha 25% och 50 kr rabbat så den blev jättebillig. Det är ju bra att sprida ut kostnaderna liksom, jag hade ju köpt den förr eller senare iaf. Tycker färgen är supermysig. Har sett att den finns i grått också och i går hade dom även den i rosa, riktigt fin gammelrosa. Beroende på vad som visar sig på ultraljudet så kanske jag råkar köpa en till...


Kommentarer
Zarah-Lou säger:

Men fy dig Malin! Köper du rosa bara för att det är en flicka kommer hon växa upp och bli ett offer! SÅ LÅT BLI FÖR FAN!!!!

Svar: varför tror du att det är just till en tjej, du vet väl att det är killar som ska har rosa nu. Istället för att bara låta vem som helst ha vilken färg som helst så måste allt klassificeras så vi vet vad vi ska tänka när vi möter någon. För bilda egna uppfattningar kan nog va jobbigt.
Malin

2012-10-07 | 18:36:53
Bloggadress: http://blogg.zarah-lou.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback