Finfina pärlor

Har börjat testa lite smått med min nya hobby men jag försöker hålla mig tills allt har kommit. Väntar ännu på två paket till. Men det är helt sjukt vilket utbud de finns på smyckesgrejer på nätet. Mina favoriter hittills är frost08 och barapyssel. På barapyssel får man dessutom rosa pärlor med i varje order under hela oktober. Riktigt fin gest tycker jag, dessutom var dom riktigt fina och stora. Började "skissa" på ett armband med dom rosa pärlorna samt små grå vaxade och champagnefärgade krakelerade glaspärlor plus silvriga pärlhattar. Älskar krakelerade pärlor!

 

Testade även att göra ett armband med rynkad organza och det blev riktigt häftigt tyckte jag. Lite julkänsla över. Ska ännu få på någon berlock på det och kanske trä om det på wire istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback