Anledningarna är många...

...men här är en. I lördags hade jag och mika 5-års jubileum. 5 år tillsammans har gått riktigt fort men sammtidigt har det hänt mycket på dom åren. De största har ju hänt nu och om någon hade frågat mig för 5 år sen när vi skulle ha barn så hade inte jag svarat rätt iaf. Jag hade föreslagit att de kanske kunde komma på tal när jag fyllt 30 och vi hade bra jobb och en gård med några hästar. Tänkt va lite vi vet om framtiden egentligen. Men nu vill jag ju inget hellre än att vara där vi är. Den där gården och hästarna kan vänta. Jag har en mycket större dröm nu!!

Men iaf, jag och Mika. Vi är så lika på vissa plan och nu efter 5 år känner vi ju varandra hyfsat bra skulle jag vilja påstå. Är det något vi känner väl så är det varandras humor. Härom dagen hade vi den här sms-konversationen som är så spot on. De finns många anledningar att älska Mika och det här är en del.


Kommentarer
Zarah-Lou säger:

Man kan ju inte annat än gilla er. Punkt! <3

2012-10-11 | 13:10:08
Bloggadress: http://blogg.zarah-lou.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback