Råkade beställa =)

Jag har spanat på en ergonomisk skötbädd från NG Baby ett tag och i kväll taog jag tag i saken och beställde den. Den var nedsatt 20% på lekmer.se och jag hade en rabattkod på 15% så då tyckte jag att det var helt okej. Bestämmde nämligen här om kvällen att jag inte skulle köpa den men sen när jag såg på dokumentär-serien sjukhuset förut i kväll så hade dom en sådan på barnavdelningen där så då borde den ju vara bra. Den är fylld med styrolitkulor så den är typ som en sackosöck. Mysigt alltså. Jag tänker att funkar den inte som skötbädd för att man kanske inte kommer åt ordentligt o så så kan man ju ha den som mysbädd eftersom bebisen ligger bra och får stöd. Skulle de vara så att bebisen inte gillar den så får väl katten ha den. Jag är nyfiken på den iaf =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback