Tegelstensbebis!

God kväll i snön! Visst är det mysigt, jag älskar snö och håller tummarna för att den ligger kvar över julen. Allt blir så mjukt och fint och ser så mycket mysigare och snällare ut ut. Det enda negativa är väl att hälften av alla körkortsinnehavare verkar förlora förmågan att köra bil så fort de kommer snö på vägen och blir halt. Men nog om det nu, ska ju skriva om bebis.

Bebisen som nu är inne på sin 26:e vecka och ska väga runt 1 kilo. Och det tror jag nog att den gör också. Just nu ligger den som en tung tegelsten långt ner i magen vilket inte är jättebekvämt. Den trivs där nere men ibland är det som att den borrar ner sig lite extra och då trycker det konstant på kissblåsan fast jag inte är kissnödig och nedre delen av livmodern blir stenhård och jag blir väldans osmidig. Kan tänka mig att det är såhär det känns om man svalt en tegelsten. Men det är en upplevelse det med och det känns ganska skönt sen när den byter plats och lägger sig lite längre upp igen. En lättnad så att säga.

En bild på magen från igår i min nya tröja. Den är rosa och glittrar så den va ju ett självklart val =)

och en bild på vägen utanför vår parkering nu ikväll. Så mysigt!

Och så måste ni få se hur min bil såg ut efter 7 timmar på parkeringen vid skolan. Jag konstaterade ganska snabbt att det snöat en del =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback