Tack Billy

Trött trött trött. I dag är jag trött. Men jag är väldans nöjd med dagen. Lite halv sovmorgon till halv-nio och Mika började sent så vi låg och snackade och myste fram till typ halv-tio. Så gillar jag att börja dagen, med en mjukstart. Sen kom Vråååånika vid tio för lite plugg och lite obligatoriskt skitsnack =) Efter lunch ansåg vi oss klara och drog ner på stan och åt lunch och shoppade lite. Mycket trevligare än att plugga. Hittade en klänning och en top på HM som magen fick plats i och då måste man ju slå till ^^ Kvällen har jag spenderat i soffan och Mika på gymmet. Sen kommer den stora och svåra frågan, vad ska vi äta i kväll. Jag har ingen mat-inspiation alls och började bli för hungrig för mitt eget och andras bästa så då fick våra fina vänner Billy och grabbarna på Grandiosa laga mat åt oss i kväll. Billy är en hejare på pannkakor må jag säga. Ibland känns det lite B att köpa färdiga micro-pannakor men va fan. Dom smakar bra och det går fort. Billy är min räddare i nöden, han lagade till och med matlåda till mig också.
 

Kommentarer
Susanne säger:

Billy är min kompis också, fast hemma hos mig är det en bokhylla. Rårakor är en hjälp när jag är hungrig, snabbt och billigt. Det räcker med lingonsylt till, vill man lyxa till det funkar det med korv till också.

2012-12-11 | 18:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback