Pju!

Hello! Jag lever men oj vad allt har gått i ett de senaste dagarna. Trippen till fastlandet var iaf superlyckad och vi har fått med oss massa fint hem och jag lovar att jag ska visa er när jag hittar lite tid och plats. Just nu ser vår legenhet ut som ett bombnedslag och jag vet inte riktigt vart jag ska ta tag och börja. Alla bebissaker ligger ännu i den stora gekås kassen för att byrån där de ska bo inte är ihopskruvad för änn så länge så står det en garderob i vägen.
 
Så är läget iaf och jag går och pillar lite här och var. Hängde upp andventsstjärnorna men sen upptäckte jag att skarvsladden används till annat så jag måste köpa en ny i morgon så att jag äntligen kan få tända dom och få lite adventsmys här hemma.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback