Välkommen

Hej och Välkommen

Tänkte vi kunde starta med lite snabbfakta om mig så har vi det avklarat sen.

Namn: Malin
Ålder: 23
Bor: Visby
Civilstånd: Sambo
Sysselsättning: Pluggar till förskollärare på Högskolan Gotland
Fritidssysselsättning: Plugga....fika, rida, promenera (när lusten faller på)...
Gillar: Mat, sötsaker, saltsaker, djur (helst med päls), bra filmer, bra musik, inredning, sovmorgon, snygga kläder, min I-phone, sambon, livet, drömma....m.m.
Gillar inte: Att ha fel, att göra fel, energitjuvar, pölsa, levergryta, skor som läcker in, diska, att studielitteratur är så svinigt dyrt, att ha ont....m.m.

Så, det var det. Nu har ni lite koll och man kan väl säga att jag är ganska så svensson men det kan ju va kul att läsa om en vanlig människa också och inte bara svinrika, blonderade 19-åringar i sthlm. Nej, jag är inte avundsjuk, inte vad jag tänker erkänna iaf =) Men visst finns det en viss faschination för dem hos mig, kan inte låta bli att läsa. Men jag är inte så avundsjuk egentligen, för jag vill inte flytta från Gotland, jag passar inte som blondin, jag skulle inte orka skriva en bok, jag skulle inte palla alla elaka kommentarer och jag skulle ju gå under av allt festande. Men jag hade kunnat tänka mig att gå på trevliga event, få sponsor grejer hem till dörren, ha folk som ser upp till mig och så var det ju det där med pengarna. Jag klagar inte på mitt studiebidrag men visst fasen hade det suttit fint med lite mer, det är jag nog inte ensam om att känna.

Hoppas ni vill fortsätta ta del av mig, mina tankar och mitt liv. Jag gillar det iaf !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback