Kastat klot

Har spenderat kvällen i bowlinghallen, ätit pizzabuffé som verkligen är en dålig idé eftersom jag är mätt efter typ 3 bitar...sen var det klotkastning som gällde. Spelade släktfejd i Stånga bowlinghall förra fredagen så banorna här i stan kändes ganska sunkiga, lite mer slitage dagligen på dem tror jag. Alltså gick det inge bra alls ikväll om man skall se till seriepoängen men jag lyckades med något annat väldigt stort. Jag har nämligen aldrig kunnat hitta takten och taktiken för att gå framåt och samtidigt svinga med armen som man ska göra. Jag går istället fram till linjen och sen kastar jag därifrån. Tydligen får man inte så mycket kraft i slaget då. Logiskt kan tyckas...Men ikväll när jag redan hade usla poäng efter en serie så satsade jag på att lära mig gå ordentligt istället. I början gick det allt annat än rakt men skam den som ger sig. Nu ska jag bara träna lite till och sen kommer jag äga på nästa släktfejd. Det är planen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback