Sudd

Tillvaron är ganska suddig just nu, förutom all text på lagom nära håll, den är perfekt. Anledningen, jag har hämtat mina glasögon i dag. Jag är ännu nöjd med bågarna jag valde så nu ska jag bara vänja ögonen. Jag hoppas verkligen att det blir mindre suddigt efter ett tag för det här är extremt, allt som är längre bort än en meter får en skönt sudd runt omkring sig. Men Mika som är van glasögonbärare säger att det brukar ordna upp sig efter ett tag, så jag hoppas!

En annan sak jag kom att tänka på när jag skulle betala mina glasögon (3046 spänn) är att jag förstår verkligen inte människor som njuter av att köpa dyra saker, HU! det är ju skitjobbigt ju, det är mycket bättre med lite utspridda småsummor, det känns bättre i själen iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback