Jag har adopterat en glittrig isbjörnsfamilj

Jag blev kär när jag gjorde en Solsidan-Ove och tänkte handla julklappar på Jysk =) Kom ihåg, det är ju billigt! En julklapp hittade jag dock och en som jag funderar på om jag ska behålla eller ge bort...men sen vart det två julklappar till mig själv med. Jag är inte så mycket för prydnadssaker såvida det inte är ljusstakar, lyktor eller nya plåtburkar som ser ut som gamla. Men jag kunde inte motstå en underbart söt isbjörnsfamilj med glitter i pälsen. Jag smälte direkt! Är dom inte fina?


Kommentarer
Helena säger:

Vilka fina bilder du tar.

2011-12-03 | 21:55:56
Bloggadress: http://helenaskvarter.blogg.se/
Mariell säger:

Ja, skatan, dom är fina :) Kra Kra... :)

2011-12-04 | 01:16:06
Mariell säger:

eller krax krax, jag vet inte vad dom säger...

2011-12-04 | 01:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback