Harry min vän, I miss you!

Slöpluggar lite sammtidigt som jag kolla på Harry Potter och de vises sten på femman. Jag älskar Harry Potter och ettan är min favorit, både i bok och filmkategorin. Man blir intruducerad till allt så fint i den, en helt ny värld som jag fick följa med i under 14 års tid, från 1997 när första boken kom till i år när sista filmen hade premiär. Jag har alla böcker, några både på engelska och svenska. Dom är helt klart bäst på engelska men dom är underbara på svenska med. En skatt!

Nu ska jag fortsätta njuta av repliker som "nearly headless, how can you be nearly headless?" "she's mental that one, I'm telling you" It's leviosa, not leviosaaa!" och "what an idiot".


Fina minnen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback